Het ga je goed mijn zwarte ‘koekedoos’!

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu aangekomen…een zinnetje dat ieder van ons al zeker al een keertje heeft uitgesproken of gehoord.

Voor mij is deze zin, komende zondag 01/02/2015 van toepassing. Nee niet op mezelf, maar op mijn trouwe koekedoos. Reeds 12 jaar tuf ik met deze Franse, kleine 4-wieler door het land en over de grenzen heen. Nooit heeft deze me in de steek gelaten en nu moet ik hem helaas inruilen voor een nieuwe brok metaal en technologie.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik er super goeie momenten mee heb gehad en aangezien de kilometerteller op 224.000 staat, ook wel overal mee ben geweest, heb ik niet meer zo’n veilig gevoel als ik er nu mee rond rijd. De tijd van afscheid nemen van mijn kleine, zwarte Clio is aangebroken en hij wordt vanaf zondag ingeruild voor een stoere, krachtige en zwarte Volvo V40 Cross Country.

Hopelijk heb ik met deze nieuwe aanwinst evenveel geluk, brengt deze me ook overal waar ik maar wil en kan ik hier ook op z’n minst er 12 jaar van genieten.

2 gedachten over “Het ga je goed mijn zwarte ‘koekedoos’!”

Geef een reactie

