You win some, you lose some!!

Het fenomeen tijd, of het gebrek eraan kan bepalend zijn in je leven. Wat begon als een nieuwe uitdaging. Eentje waar ik me de volle 200% had achter gezet is uitgedraaid in een project dat niet kon verwezenlijkt worden.

Tijd of eerder het gebrek eraan heeft er voor gezorgd dat ik me erbij heb moeten neerleggen. Iets dat ik toch wel moeilijk kan verteren, maar wel kan begrijpen.

Scenario was geschreven, data voor opname en montage ingepland, locaties gekozen en ook achter de schermen had ik al voldoende materiaal verzamelend en de nodige links gelegd om het filmpje achteraf de aandacht te geven die het ongetwijfeld verdiende. Helaas werd tijd onze vijand. Dirk werd opgeroepen voor een andere project op zijn werk, waardoor het onze verbannen werd tot de koelkast.

Wie weet ooit, wie weet nooit….maar achter het idee blijf ik staan en als we ooit de kans krijgen wil ik het toch eens proberen.

You win some, you lose some en deze keer I lost!

Geef een reactie

