Ontstaan van een idee

Na het niet weerhouden worden op mijn sollicitatie als “Copywriter/Content Marketeer” krijg ik van hetzelfde bedrijf een opportuniteit aangeboden ivm video producties. Eén telefoon gesprek later wordt me alles duidelijk en kan ik aan de slag.
Opdracht: zoek een medewerker die van A tot Z een video productie kan uitwerken. Maw een creatieve duizendpoot die zowel een idee kan uitwerken op papier, de opnames kan verzorgen, het geheel in een mooie format kan monteren om dan het geheel te gaan verspreiden via de nodige social media en andere wereldwijde platformen.

LinkedIn is mijn hulplijn en al snel kom ik bij Dirk uit. De man die als eerste ook door mijn hoofd flitste na het telefonisch gesprek.
Enkele minuten later is hij mee met het verhaal en is zijn interesse gewekt. Oh ja hij wil graag terug creatiever bezig zijn en ziet zelfs een samenwerking met mij goed zitten.

Een eerste brainstormsessie werd gepland : 10:00 @ Revista Antwerpen.

Koffie, cake en jazzy muziek zijn onze mentale helpers. We zitten als snel op dezelfde lijn qua idee van presentatie. Plan is dat we elk ons scenario neerschrijven om dan samen tot 1 geheel te komen. Filmen wordt gepland begin januari.

De start van een creatief team!!

Geef een reactie

