Nieuwe start, nieuwe uitdaging

verbouwen

2013 is nu ondertussen al bijna een maandje verder en ik ben trots op mezelf. Ik houd me aan mijn woord. Het jaar van verandering en ondernemen… het is echt aan het gebeuren. En ja ik voel me er goed bij.

Januari was een maand gevuld met bezoek aan keuken- en badkamerwinkels en verder een zoektocht  op het internet naar ideeën om mijn gedateerd appartementje de make-over te geven die het na 15 jaar echt wel verdiend. Je leest het goed in die 15 jaar heb ik hier en daar wel wat opsmukwerk gedaan, maar het bleef een beetje bricoleren.

Aangezien ik deze verbouwingen had uitgesproken onder het mom van mijn goed voornemen voor 2013, heb ik nog niet stilgezeten en ben ik onmiddellijk aan de slag gegaan.

Gisteren heb ik dan de aannemer over de vloer gehad en als alles een beetje meevalt zouden de werken plaatsvinden in de maanden mei-juni. Zo zal ik toch nog voor de zomer en dus in de eerste helft van het jaar mijn belofte kunnen nakomen. Flink hé!

Het enige wat me nu nog rest is een warm plekje vinden om te crashen de tijd dat ze in mijn appartement aan het werken zijn. Want helaas zal het in eerste fase een bouwwerf zijn, waar ik niet kan blijven wonen. Dus vriendjes hierbij een warme oproep…ik kan koken, wil meehelpen in het huishouden, ben zindelijk en naar mijn weten snurk ik niet.

Geef een reactie

