Tijd voor verandering.

We zijn 1 december en stilaan komt het einde van het jaar opnieuw dichterbij. Een moment om even te mijmeren en terug te blikken op het afgelopen jaar. Een bewogen jaar. Een jaar met ups and downs. Het jaar waar is startte aan een nieuwe uitdaging op een nieuwe job met nieuwe collega’s. Een jaar waar ik al wat ik kende en vertrouwd mee was moest loslaten. Een leerrijk jaar en tot slot het jaar waarin ik 40 werd.

2012 zal al zeker een jaar zijn dat ik niet zo gauw zal vergeten en toch heb ik na al wat er afgelopen jaar veranderd is in mijn leven…het gevoel dat het opnieuw een jaar was van stilstaan. Privé is er weinig verandert. Elk jaar maak ik me steeds de belofte meer te ondernemen, een lief te zoeken, meer buiten te komen,risisco’s te nemen, naar het buitenland te trekken,…. Helaas een jaar is voorbij en op dat vlak heb ik mezelf opnieuw teleurgesteld.

Wie weet als ik het nu hier zo neerschrijf, zo zwart op wit, dat het me meer confronteerd en ik daardoor toch meer in actie ga schieten. Wordt het dan opnieuw het nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar? Wordt 2013 beter? Gaat er eindelijk iets wereldschokkends veranderen? Ik wil het, het moet, want zo word ik alleen maar ouder en vrees ik teveel te missen.
Het is dus NU tijd voor verandering!

Geef een reactie

