Het is beslist!

Al een tijdje heb ik het gevoel niet te weten wat ik verder wil doen met mijn leven. Niets zwaar hoor, gewoon een onrustigheid in me waardoor ik moeilijk beslissingen kan nemen en met mezelf geen blijf weet. Wil ik hier uit België weg, moet ik op zoek gaan naar een nieuwe job, een nieuwe uitdaging, wil ik gewoon verhuizen…. Ik weet gewoon dat er iets moet veranderen, alleen weet ik niet wat, en wil ik eigenlijk teveel tegelijk.

Maar nu is het beslist! Het grote plan is vooral thuis eens grondige renovatiewerken uit te voeren om zo iets nieuws in mijn leven te brengen en de uitdaging te hebben om alles in goed banen te leiden. Wie weet geeft het me wel een frisse kijk op de rest van mijn leven. Badkamer, woonkamer en keuken….hou u vast aan de takken van de bomen, want we gaan er met de sloophamer doorgaan. Tijd voor verandering!

Ik wil vooruit, ik wil verandering, ik wil een uitdaging….Nu maar hopen dat de bank mijn idee ook goed vindt. Want let wel eens het is beslist in het hoofd, moet het ook gebeuren. Tja dat heb je met mensen met een licht autistisch trekje.

Geef een reactie

