Groot, groter, grootst, waanzinnig

Dat in Amerika alles net wat groter uitvalt dan ergens anders in de wereld, is geen gerucht, maar een waarheid. Naast de iets te groot uitgevallen wagens, de waanzinnige wolkenkrabbers en de soms net iets te grote porties ook qua eten hebben ze hier ook een overdreven aanbod aan sportshops, sportkledij en alles wat er maar mee te maken hebben. Zo zie je in Central Park wel vaker mensen met hun personal coach werken aan een flinke workout, waar no mercy toch wel vaak geroepen wordt.

Begrijp me vooral niet verkeerd ik ben zelf een sportfan, leef gezond en als ik er de tijd voor zou hebben/maken zou ik elke dag aan het sporten zijn. Ik ben ervan overtuigd dat een gezonde geest past in een gezond lichaam. Sport verlegd de focus even van je dagdagelijkse werk naar een bevrijdende adrenaline en emotie.

Van een vriendin in Antwerpen kreeg ik de vraag hier Nike fuelband voor haar te kopen. Voor ik vertrok kende ik het niet dus ging ik op het internet zoeken wat het was. Voor zij die er meer over willen weten, check this out!.
Blijkbaar was er hier in Manhatten, een winkel met de welluidende naam: Nike Town dus daar wilde ik dan zeker eens een kijkje gaan nemen. Bij het binnengaan wordt je er begroet door een heus Amercan Football team. Waanzinnige opstelling.

20120520-104227.jpg

Verder is het een 4 verdiepingen tellende sportwinkel voor zij die graag lopen, basketbal spelen, voetballen of aan atletiek doen. De uitwerking van het Nike concept is hier tot in de details af!

20120520-105758.jpg

De Nike fuelband is gekocht, waarschijnlijk ga ik me later even registreren via de laptop van mijn broetje hier en dan wil ik wel eens weten wat hier kuieren door stad, eindeloos wandelen en wie weet wel een loopje rond Central Park me aan verbruikte calorieën zouden opleveren.

20120520-105848.jpg

Een gedachte over “Groot, groter, grootst, waanzinnig”

Geef een reactie

