De eerste kennismaking

Vrijdag middag met een lichte vertraging zette ik voet aan de grond op Amerikaanse bodem, altijd weer even een raar gevoel, een lichte spanning en vooral dan dit jaar een beetje meer nieuwsgierig dan anders. Vandaag ga ik immers mijn nichtje voor de eerste keer in ’t echt zien.

De modernste technologieën kunnen er dan wel voor zorgen dat de wereld kleiner wordt, toch gaat er niets boven echt zien, voelen en ruiken. Na een wirwar van airtrain, subway E, B en 1 arriveerde ik in de vroege namiddag zo rond 15u aan de voordeur van het appartement. De onmiddellijke reactie die volgde op mijn aanbellen, gaf aan dat ze op me zaten te wachten. Mijn schoonzusje met Emilia in de arm kwamen me begroeten. Goh wat een gevoel. Instant love! Meer kan ik eigenlijk niet zeggen. Tja en soms ook zegt een beeld meer dan duizend woorden.

20120520-102638.jpg

Een gedachte over “De eerste kennismaking”

Geef een reactie

