Goed voorbereiden

Eindelijk is het zo ver, ik vertrek opnieuw naar NY. Ondanks het feit dat ik dolgraag naar daar vertrek, of op vakantie vertrek algemeen, het enige waar ik steeds tegenopzie is de koffers pakken! Dat stel ik iedere keer zo lang mogelijk uit. Gisteren was de ochtend goed gestart, alles klaar om in te pakken en dan toch nog zo een uurtje wat rondhangen vooraleer ik er aan begin.

Een ander probleem waar ik mee te kampen heb is onrustigheid, zeker geen zenuwen, maar ben gewoon lastig en krijg mijn hoofd niet tot rust. Echt wel vervelend, maar gelukkig heb ik super toffe vrienden waar ik op kan rekenen en die me op andere gedachten kunnen brengen. Gedurende de dag lukt het me nog wel, maar ’s avonds moet ik dan echt wel buitenshuis gaan of ik zou de muren beginnen oplopen.

Gisterenavond hadden we dus de perfecte voorbereiding gepland op mijn tripje naar NY, we zijn met z’n vieren, helaas was nr 5 in Portugal, een overheerlijke hamburger gaan eten in ‘De Burgerij’. Goed gezelschap en een Dolce Vita burger met lekkere gegrilde groenten, Provolone kaas en een basilicum mayo zorgde voor een perfecte avond, waarbij ik voldoende afgeleid werd door lekker eten, goede babbels en super straf gezelschap. We hebben er wel bijna de keet gesloten, maar ze moeten me dan ook een tijdje missen.

Dank u vriendjes voor de ontspanning en rust in mijn hoofd! Tot binnenkort.

Een gedachte over “Goed voorbereiden”

Geef een reactie

